Servis

Oficiální servisní regionální zastoupení těchto značek - Mitsubishi, LG, Nibe, Stiebel Eltron, Panasonic, PZP

Servis a péče o existující realizace je základ, na kterém stojí úspěšná budoucnost firmy. Provádíme prevenci, záruční a pozáruční servis a revizní činnost danou zákonem.

Servis provádí naši pracovníci, kteří mají nezbytná školení a především dlouholeté zkušenosti. Servisní vozy jsou vybaveny patřičnými servisními přístroji a nářadím. Běžné a nejčastěji měněné náhradní díly držíme skladem.

Čas opravy se snažíme zkrátit na minimum. Díky dlouholetým zkušenostem většinu závad odstraníme na místě a postačí jen jedna návštěva.

Největší výhodu mají instalace, které jsou napojeny na náš online monitoring. Zde dokážeme běžné servisní zásahy udělat na dálku a jsou zdarma. I v případě složitějších závad je online napojení výhodné. Umožňujeme nám na dálku diagnostikovat závadu z aktuální situace nebo ze záznamu historie běhu a servisní technik jede na místo již připraven na konkrétní poruchu a má všechny nutné náhradní díly.

Telefonní kontakt  +420 731 160 851

Provozní doba telefonní linky Po – Pá 7,00 h – 18,00 h
  So 8,00 h – 11,00 h
  Ne, svátek --

Během provozní doby servisní linky je možné telefonicky nahlásit poruchu nebo se dotazovat na provozní záležitosti instalace.

Mimo provozní doby servisní linky je možné nahlásit poruchu pomocí SMS.

V případě závažných podnětů, které nesnesou odkladu, Vás bude neprodleně kontaktovat servisní technik a domluví s Vámi další postup.

V případě neakutních situací Vás bude technik kontaktovat následující pracovní den.

 

Email kontakt:  servis@tenaur.cz

Tuto možnost servisního kontaktu můžete využít v případech neakutních situací, nebo k objednání pravidelných preventivních prohlídek.

 

Diagnostika

Provádíme diagnostiku instalací za účelem ověření instalovaných parametrů. Výstupní protokol mimo jiné obsahuje: skutečnou tepelnou ztrátu objektu, skutečné COP  tepelného čerpadla.